lørdag den 4. januar 2014

Uke 1 : Det er tungt, men jeg skal til topps



Da jeg kom løpende ned bakken, pesende som en flodhest, 
møtte jeg de som var på vei oppover. 
De snakket, de lo, de hilste 
og det så ikke ut som om det kostet de en kalori. 
Det er dit jeg vil, 
- bare noen løpeturer til! 

Jeg har gjennomført de øktene jeg har planlagt 
etter at jeg inngikk avtalen med de andre bloggerne.
Det er jeg stolt av. 
Og at jeg opplever det som gledelig 
å plotte inntak av mat og treningsøkt på vektklubb.no
hadde jeg ikke regnet med, 
men jeg atar det med som et pluss, 
som jeg håper skal være med på å holde motivasjonen oppe.

Jeg har forøvrig en pulsklokke liggende
og jeg funderer på om jeg hadde blitt motivert av den,
om jeg hadde forstått hvordan den fungerte da :)
Det skal jeg nok finne ut av :)

Hvordan går det med nyttårsforsettene deres?

Petrine :) 

3 kommentarer:

  1. Flink du er!
    Mine går opp og ned. Har vært flink til å spise skikkelig - bortsett fra nå i helga, jeg drikker mer vin, og jeg har hatt både #løpeskjørtonsdag og #kjoletorsdag. :o) Nå må jeg bare være flinkere med maten i helgene også - og løpe mer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Så flott med nyttårsforsett som tar vare på kosen også, - det å drikke vin og det å gå med kjole og skjørt er jo kost. Jeg skal, når jeg er i bedre form finne frem til klær jeg skla pynte meg med. Jeg trivdes med å være pyntet før. Jeg var det nesten alltid :) Gleder meg til å følge forsettene dine, - har jo sett glimt på instagram :)

      Slet
    2. Ja, jeg snudde litt om. I steden for å trene mer og gå ned masse kilo (som jeg aldri gjør), snudde jeg heller om. Frem med kosen, så kanskje resten går som en kjekk sideeffekt. :D
      Kanskje disse forsettene er litt lettere å holde enn de jeg hadde før. :o)

      Slet