søndag den 19. januar 2014

uke 3 : Motiavsjon i en dings





Det finnes mange måter å motivire seg på.
Jeg har en formening om at duppedingser kan være til hjelp. 
Jeg har runtastic app som registrer tid, høydeforskjell, avstand og tempo på en løpetur. 
Jeg kunne bare tenke meg at den samme appen hadde et program som fikk meg til å løpe intervall, hvor det kom et pip når jeg skulle øke tempoet og et pip når jeg skulle senke det. Jeg innbilder meg at en pulsklokke med innebygd Gps kan være til slik hjelp: Vi har en slik klokke liggende, så det er bare å lade den opp og bruke den, 


- hadde det ikke vært for at jeg ikke forsår opp og ned på den. 
Jeg forstår selvfølgelig at tallene skal være mot meg 
og at stålplata skal ned mot armen, men der stopper det… 



Vi har fått den til å pipe, uten at vi vet når den vil gi lyd fra seg og hvorfor den gjør det. 
Vi har fått den til å lyse og en gang så fikk jeg plottet inn at jeg var kvinne og ikke mann. 
Viktige opplysninger for en klokke som bare blir liggende i en skuff.
Det er jo inget poeng å gå rundt med en klokke som ikke viser norsk tid 
og som piper når den finner det for godt. 


Vet noen om en app eller en podcast med intervalltrening på? 


Petrine :) 

By the way, har vert slink til å trene denne uken også, 
men skikkelig dårlig til å registrere på vektklubb.no 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar