onsdag den 13. maj 2015

Og jeg er kanskje i gang igjen

Nå skal jeg ta turen til Grønliskogen for en løpetur


God morgen!
I dag var jeg oppe svært så tidlig. Klokken er ikke syv enda og her sitter jeg. Uten mann og barn . De er nemlig i etasjen over og sover. Det et sjelden jeg har stua alene og det er faktisk ganske stas. Tenk å ta kaffen samtidig som jeg hører fuglene kvitre. Det er jo oppe med sola, - og det er nettopp sol det kommer til å bli i dag. Sol og sky. En liten gutt, som nå er voksen, så var sol og sky på sommerferie ensbetydende med is. Det er fri, det er sol + sky og det ligger an til en fin dag, kanksje med en kald dessert etter dagens grillmiddag.



I dag skal jeg benyttet morningen til en løpetur FØR frokost, noe som er en retro handling for meg. Det var nemlig ganske vanlig før, det at jeg trenet før frokost og jobb. Nå er det mer uvanlig at jeg trener. Så i dag skal jeg i skikkelig proff stil koble musikk på ørene, ta skoene på føttene og komme med ut i den vakre Grønliskogen, hvis mål er å få opp pulsen. Hva resten av dagen skal brukes til, utenom å få ferdig jakka som Petrus skal ha på seg den 17. , det er ikke planlagt enda.

Ha en god Kristi Himmelfatrtsdag!
Petrine




Ingen kommentarer:

Send en kommentar